لوستر آویز کد 11-1110

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :اتاق خواب, سالن پذیرایی, فضای لابی
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :دارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :دارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :دارد
  • طرح محصول :مدرن

اگر سلیقه ای مدرن و امروزی دارید و به دنبال یک مدل لوستر خاص و جدید می گردید، لوستر آویز کد 11-1110 مورد پسند شما واقع خواهد شد. این محصول به دلیل زیبایی و جلوه خاص خود یکی از پرفروش ترین آویزهای شرکت دودو محسوب می شود. طرح آن به گونه ای است که می توانید آن را برای سالن پذیرایی، اتاق خواب و یا فضای لابی مورد استفاده قرار دهید.

بررسی مشخصات لوستر آویز کد 11-1110

وزن این آویز 4 کیلوگرم است و دارای لامپ های SMD 36 وات بسیار کم مصرف می باشد.

حباب های بلوری این لوستر به رنگ های رزگلد، طلایی و نقره ای هستند و جلوه بسیار زیبا و خاصی دارند.

از طرفی جنس بدنه آن استیل است و به همین دلیل دارای ماندگاری بسیار بالایی است. این بدنه در رنگ های طلایی و نقره ای به تولید می رسد.

یکی از مهمترین مزایای این محصول نسبت به انواع مشابه در امکان سفارشی سازی آن و تطابق با سلیقه مشتریان است. به طوری که شما می توانید تعداد شعله های آن را تغییر دهید. البته پیشنهاد می شود این شعله ها را به تعداد فرد انتخاب نمایید تا جلوه ویژه تری ایجاد نماید. علاوه بر این شما می توانید این لوستر را مطابق با سلیقه خود به صورت لاینر یا گرد سفارش دهید.

در صورتی که قصد داشته باشید حباب های این محصول را به صورت خطی سفارش دهید، امکان انتخاب مدل های تک لاین، دولاین یا سه لاین را خواهید داشت.

از جمله موارد دیگری که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را سفارشی سازی کنید می توان به ارتفاع محصول و ابعاد آن اشاره داشت. به عنوان مثال می توانید حباب های بلوری گرد این لوستر را در اندازه های 15×15 یا 12×12 سفارش دهید. اندازه متفاوت حباب ها و چیدمان با دقت آن ها بر روی کفی می تواند در زیباتر به نظر رسیدن این محصول نقش داشته باشد. همچنین امکان تنظیم ارتفاع این حباب ها به کمک ترمزهای موجود بر روی کفی آن ها وجود دارد و با کم و زیاد کردن این ارتفاع ها می توان نمای زیباتری به لوستر بخشید.

یکی از آپشن هایی که برای این نوع آویز در نظر گرفته شده است، امکان اضافه کردن لامپ های کم مصرف SMD بر روی قسمت کفی آن ها است. با این کار به قسمت بالایی آویز ها لامپ های 5 یا 7 وات به رنگ های آفتابی یا مهتابی اضافه می شود. در این حالت میزان نوردهی و جلوه این آویزها بیشتر خواهد شد. بنابراین شما می توانید به توجه به سلیقه خود این آپشن را نیز به لوستر اضافه نمایید.

شرکت دودو محصولات خود را با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های ساخت و بهترین متریال طراحی و تولید می کند و به همین دلیل کیفیت آن ها را تضمین می نماید.

این مجموعه ضمانت نامه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که مطابق با آن بدنه این محصولات را از نظر کیفیت ساخت کریستال، ثبات رنگ و آبکاری به مدت 10 سال ضمانت می کند. همچنین سیستم روشنایی این محصولات از جمله لامپ و ترانس به مدت 3 سال به صورت بی قید و شرط ضمانت می شوند.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

استیل

رنگ بدنه

طلایی, نقره ای

جنس حباب

بلور

رنگ حباب

رزگلد, طلایی, نقره ای

نوع لامپ

SMD فوق کم مصرف

میزان مصرف

36 وات

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

4 کیلوگرم

ارتفاع محصول

به دلخواه مشتری

ابعاد محصول

به دلخواه مشتری

تعداد شعله

به دلخواه مشتری

امکان سفارشی سازی

دارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

دارد

قابلیت تبدیل به لاینر

دارد

استفاده در فضا

اتاق خواب, سالن پذیرایی, فضای لابی

سال تولید

2020

طرح محصول

مدرن

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر آویز کد 11-1110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط