لوستر آویز مینیمال کد H100

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :دوبلکس, میز ناهارخوری
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :دارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :دارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :دارد
  • طرح محصول :مدرن

معرفی لوستر آویز مینیمال کد H100

اگر شما نیز جزء افرادی می باشید که به دنبال خرید یک لوستر با کیفیت بالا و زیبا و سبک مینیمال هستند، پیشنهاد ما به شما لوستر آویز مینیمال کد H100 می باشد. این لوستر با طراحی خاص و ویژه ای که دارد، جلوه های بصری بسیار زیبایی را در محیط ایجاد می کند.

کیفیت بالای بدنه و سیستم روشنایی باعث شده تا این محصول دوام بسیار بالایی داشته باشد. بدین ترتیب افرادی که از این لوستر استفاده می کنند، قطعا رضایت بسیار بالایی خواهند داشت.

 

لوستر آویز مدرن کد H100

کفی محصول از جنس فلز به سه رنگ مشکی، سفید و قرمز قابل ارائه است و داخل کفی لامپ های smd فوق کم مصرف قرار می گیرد که برای روشنایی اتاق کافی است.

حباب داخل لوستر مانند قطره های باران به نظر می رسد و تعداد حبابها قابل تنظیم با توجه به سفارش مشتری است.

برای مشاهده دیگر محصولات به صفحه لوستر میز ناهارخوری – لاینر – خطی مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات لوستر آویز مدرن کد H100

لوستر آویز مدرن کد H100 در چهار رنگ مختلف تولید و روانه بازار شده است. این رنگ ها شامل مشکی، سفید، طلایی و شامپاینی می باشند. تنوع رنگ بسیار جالب و جذاب این محصول باعث شده تا افراد بیشتری تمایل داشته باشند از لوستر استفاده نمایند.

جنس بدنه این لوستر از پیرکس بوده که هم بر زیبایی و هم بر دوام محصول می افزاید. حباب این محصول شیشه ای بوده و از لامپ های اس ام دی برای این لوستر استفاده می شود.

میزان روشنایی و میزان مصرف برق توسط این لوستر به نوع لامپ های استفاده شده بستگی دارد و میزان ثابتی را نمی توان بیان کرد.

یکی از مزایای لوستر آویز کد H100 امکان سفارشی سازی آن می باشد. بدین ترتیب می توان متغیرهایی مثل ارتفاع و تعداد شعله را با توجه به درخواست و نیاز مشتری تعیین کرد. سفارشی سازی هر محصولی بر زیبایی، جذابیت و افزایش رضایت مصرف کننده تاثیر گذار است.

برای این لوستر نیز همه این موارد صدق می کنند. طراحی مدرن این لوستر یکی دیگر از مزایای آن به شمار می رود. با این نوع طراحی در اغلب خانه های امروزی می توان از این لوستر استفاده کرد.

لوستر آویز آشپزخانه کد H100

لوستر آویز آشپزخانه کد H100 را با بهترین قیمت ممکن می توان از فروشگاه دودو مارکت خریداری کرد. عوامل موثر بر قیمت این محصول را می توان جنس بدنه، نوع لامپ، تعداد شعله، لاینر بودن یا نبودن و… دانست.

اگر تمایل به سفارشی سازی این محصول داشته باشید، باید در هنگام سفارش به قیمت آن نیز توجه نمایید. هر گونه درخواستی مبنی بر سفارشی سازی می تواند بر روی قیمت لوستر نیز تاثیر بگذارد.

فروشگاه دودو مارکت با ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش و همچنین ارائه قطعات یدکی مورد نیاز برای لوسترهای آویز، کمک کرده تا خرید این محصولات با اطمینان خاطر انجام شود.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

پیرکس

رنگ بدنه

جنس حباب

شیشه ای

رنگ حباب

سفید, شامپاینی, طلایی, مشکی

نوع لامپ

SMD

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

20 گرم

ارتفاع محصول

به دلخواه مشتری

ابعاد محصول

تعداد شعله

به دلخواه مشتری

امکان سفارشی سازی

دارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

دارد

قابلیت تبدیل به لاینر

دارد

استفاده در فضا

دوبلکس, میز ناهارخوری

سال تولید

2020

طرح محصول

مدرن

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر آویز مینیمال کد H100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط