لوستر آویز کد BM03-3

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :آشپزخانه, اتاق خواب
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :دارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :دارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :دارد
  • طرح محصول :مدرن

یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون منزل، نورپردازی دکوراتیو است. انتخاب و چیدمان درست لوازم روشنایی، باعث جذابیت محیط و جلوه ی بیشتر وسایل منزل می شود. اخیرا، اهمیت نورپردازی به حدی رسیده که تبدیل به یک رشته و تخصص مجزا شده است. لوستر آویز یکی از انواع لوازم روشنایی بوده که با بازتاب زیبای نور، روشنایی محیط را تنظیم می کند.

فروشگاه دودو، عرضه کننده انواع لوسترهای آویز بوده و با تنوع محصولات خود، به دنبال جلب رضایت مشتریان گرامی است. لوسترهای آویز این برند، دارای حباب هایی با طرح های متنوع بوده و به جز تنوع حباب، نوع لامپ و سرپیچ نیز در این لوسترها متفاوت هستند. به طور مثال، در این لوسترهای آویز می توان از سرپیچ معمولی، سرپیچ شمعی، بردهای اس ام دی و لامپ های ژله ای استفاده کرد. این مدل لوستر آویز، در سال 2019 تولید شده و طرح محصول از نوع مدرن می باشد. این لوستر آویز مناسب استفاده در آشپزخانه و اتاق خواب است.

بررسی مشخصات لوستر آویز کد BM03-3

در این لوستر آویز می توان از لامپ معمولی استفاده کرد و میزان مصرف برق و لوکس نوری، با توجه به نوع لامپ مصرفی متفاوت خواهد بود.

جنس بدنه این مدل لوستر آویزِ برند دودو، فلز آلومینیوم بوده و رنگ بدنه آن آنتیک است.

این لوستر آویز دارای 3 شعله بوده که وزن هر شعله 200 گرم می باشد؛ البته تعداد شعله ها با توجه به سفارش مشتری تغییر خواهد کرد.

برند دودو، ارتفاع این محصول را با توجه به سفارش مشتری تغییر خواهد داد.

همچنین، این مدل لوستر آویز قابلیت سفارشی سازی متناسب با سلیقه مشتری را داشته و می توان این مدل را با محصولات دیگر نیز ترکیب کرد.

می توان حباب های آن را به صورت لاینر نیز در کنار هم قرار داد. برند دودو، مدل های لاینر را به صورت تک لاین، دو لاین و سه لاین طراحی می کند.

تعداد شعله ها در لوسترهای آویز این فروشگاه، با توجه به سلیقه مشتری خواهد بود و رنگ کفی نیز مطابق نظر مشتری طراحی می شود. تنظیم ارتفاع شعله ها نیز به کمک ترمزهای روی کفی انجام می شود. همچنین، بردهای اس ام دی که در لوستر آویز استفاده می شوند، دارای تنوع رنگ آفتابی و مهتابی می باشند. شما مشتریان گرامی، با خرید لوسترهای آویز از فروشگاه دودو، می توانید از خدمات پس از فروش و امکان تامین قطعات یدک نیز استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

فلز آلومینیوم

رنگ بدنه

آنتیک

جنس حباب

رنگ حباب

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

هر شعله 200 گرم

ارتفاع محصول

به دلخواه مشتری

ابعاد محصول

25*20

تعداد شعله

به دلخواه مشتری

امکان سفارشی سازی

دارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

دارد

قابلیت تبدیل به لاینر

دارد

استفاده در فضا

آشپزخانه, اتاق خواب

سال تولید

2019

طرح محصول

مدرن

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر آویز کد BM03-3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط