لوستر آویز کد 35252

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :آشپزخانه, اتاق خواب
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :مدرن, نئوکلاسیک

لوستر آویز کد 35252 برای فضاهای مختلف منزل مانند آشپزخانه و اتاق خواب مناسب است و باعث طراحی دکوراسیون به سبک مدرن و نئوکلاسیک می‌شود. لوستر آویز کد 35252، برای استفاده در فضای آشپزخانه و اتاق خواب مناسب است. طرح مدرن و نئوکلاسیک این لوستر آویز، جلوه‌ای خاص و منحصر بفرد به فضای منزل می‌بخشد.

بررسی مشخصات لوستر آویز کد 35252

مشتریان می‌توانند تعداد شعله‌های این محصول را متناسب با سلیقه و فضای مورد نظر خود سفارش دهند. متناسب با تعداد شعله‌های انتخابی، کفی در نظر گرفته می‌شود و شعله‌ها بر روی این کفی‌ها نصب می‌گردد. علاوه بر تعداد شعله‌ها، سایز کفی، ارتفاع نهایی و چیدمان شعله‌ها قابل تغییر و تنظیم است.

لوستر آویز کد 35252، با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای برای بدنه و رنگ سفید برای حباب، هنگام نورپردازی، جلوه ویژه‌ای به محیط اطراف خود می‌بخشد.

این محصول قابلیت داشتن 3 یا 6 شعله دارد. ارتفاع لوستر آویز، برابر با 90 سانتی متر است. ابعاد محصول نیز برای هر شعله 10 در 10 در 10 سانتی‌متر می‌باشد. هر شعله، وزنی برابر با 300 گرم دارد. بنابراین فشار زیادی به سقف وارد نمی‌کند. این محصول، قابلیت سفارشی‌ سازی، تبدیل به لاینر و امکان ترکیب با محصول دیگر را ندارد.

جنس بدنه لوستر آویز کد 35252، فلز با کیفیت و جنس حباب‌های آن، کریستال است.

بدنه این محصول به رنگ طلایی و نقره‌ای در نظر گرفته شده است. رنگ حباب آن نیز سفید است. این طراحی هنگام نورپردازی، به فضای اتاق یا آشپزخانه درخشندگی ویژه‌ای می‌بخشد.

نوع لامپ‌های به کار رفته در لوستر آویز کد 35252، SMD است. میزان مصرف لامپ‌های این محصول برابر با 18 وات می‌باشد. بردهای اس ام دی دارای تنوع رنگ آفتابی و مهتابی با مصرف 5 و یا 7 وات هستند.

علاوه بر طرح‌های متنوع حباب و رنگ‌های زیبای آن، آویزها در نوع لامپ و سرپیچ نیز با یکدیگر متفاوت هستند. از سال 2019، پس از تولید این لوستر، بهره‌مندی از آن برای روشنایی و میزان مصرف مناسب افزایش یافته است.

لوستر آویز کد 35252 دارای ضمانت نامه بی قید و شرط است. این ضمانت نامه، سیستم روشنایی مانند لامپ و ترانس را شامل می‌شود. خدمات پس از فروش و امکان تامین قطعات یدک محصول نیز برای لوستر آویز وجود دارد. بنابراین از این نظر برای خرید محصول هیچ نگرانی وجود ندارد. لوستر آویز کد 35252، نیز برای کیفیت، آبکاری و رنگ محصول، ضمانت ده ساله دارد. به کمک این شرایط می‌توان لذت یک خرید مطمئن را تجربه کرد.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

فلز

رنگ بدنه

طلایی, نقره ای

جنس حباب

کریستال

رنگ حباب

سفید

نوع لامپ

SMD

میزان مصرف

18 وات

لوکس نوری

وزن

هر شعله 300 گرم

ارتفاع محصول

90 سانتی متر

ابعاد محصول

10*10*10 هر شعله

تعداد شعله

3شعله, 6 شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

آشپزخانه, اتاق خواب

سال تولید

2019

طرح محصول

مدرن, نئوکلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر آویز کد 35252”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط