لوستر شاخه ای کد 8-048

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :سالن
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :کلاسیک

لوسترهای شاخه ای یکی از اکسسوری های روشنایی بسیار جذاب برای دکوراسیون داخلی به شمار می آیند. استفاده از این نوع لوسترها در گذشته تنها به ساختمان هایی انگشت شمار محدود می شد. اما امروزه بسیاری از هنرمندان با کمک فناوری توانسته اند انواع لوستر آویز را تولید و به بازار عرضه کنند. به همین دلیل برای هر فردی که به این نوع لوسترها علاقه مند باشد، به راحتی در دسترس هستند. لوستر شاخه ای کد 8-048 یکی از انواع لوسترهایی است که آن را فوق العاده شکیل طراحی کرده اند. برند دودو، اولین و بزرگ ترین تولید کننده لوستر آویز در کشور، تولید این لوستر شاخه ای را در سال 2010 انجام داده است.

بررسی مشخصات لوستر شاخه ای کد 8-048

جنس بدنه این لوستر شاخه ای را از ترکیب رزینی ساخته اند. به همین دلیل در عین حال که نمای زیبای بلوری شکل دارد، در برابر شکستگی و آسیب دیدن نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

طراحان برند دودو رنگ طلایی را برای بدنه این لوستر آویز انتخاب کرده اند. ویژگی منحصر به فرد این رنگ این است که امکان هماهنگ شدن با هر نوع رنگ دیگری را دارد. به خصوص که رنگ طلایی نمایی شیک و جذاب را در کنار سایر رنگ ها برای فضاسازی ایجاد می کند. بنابراین در انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود با هیچ گونه محدودیتی مواجه نخواهید شد.

جنس حباب های این لوستر شاخه ای 8 شعله کریستال است. همین ویژگی زیبایی بسیار خیره کننده ای به آن می دهد. رنگ این حباب ها را می توانید با توجه به علاقه و نظر خود انتخاب کنید. استفاده از نظر کارشناسان این مجموعه در این رابطه قطعاً نتیجه بسیار لذت بخش تری برای شما خواهد داشت.

لوستر شاخه ای کد 8-048 هم دارای ضمانت است و هم خدمات نصب و پس از فروش دارد. به این صورت که برای بدنه آن 10 سال و برای لامپ و ترانس آن 3 سال گارانتی قرار داده اند. به این ترتیب، برای همیشه می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. یعنی از زمان خرید لوستر تا هر زمان که این لوستر شیک را مورد استفاده قرار می دهید، دارای بهترین سطح کیفیت کارایی خواهد بود. تنها کافی است آن را از مجموعه دودو خریداری نمایید تا کیفیت و قیمت، هر دو، تضمین شده باشند.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

رزین

رنگ بدنه

طلایی

جنس حباب

کریستال

رنگ حباب

به دلخواه مشتری

نوع لامپ

سرپیچ شمعی (E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

15 کیلوگرم

ارتفاع محصول

70 سانتی متر

ابعاد محصول

تعداد شعله

8 شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

سالن

سال تولید

2010

طرح محصول

کلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر شاخه ای کد 8-048”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط