لوستر آویز کد M400

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :آشپزخانه, اتاق خواب
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :مدرن

در صورتی که به دنبال لوستر ارزان قیمت با کیفیت خوب هستید لوستر آویز کد M400 را انتخاب کنید. طرح این محصول مدرن بوده و با ضمانت در اختیار شما قرار می گیرد. این محصول برای آشپزخانه و اتاق خواب انتخاب خوبی است. لوستر آویز کد M400 در لیست محصولاتی با طراحی مینیمال قرار گرفته است و برای ساده پسندان بی نظیر است. خبری از طراحی های پیچیده و شلوغ نیست و برای کسانی که دکور منزل خود را به شکل صنعتی انتخاب کرده اند بهترین گزینه محسوب می شود. این محصول می تواند نیاز شما را از یک لوستر ساده و کاربردی برطرف سازد. معمولاً از لوستر آویز کد M400 برای آشپزخانه نیز استفاده می شود.

بررسی مشخصات لوستر آویز کد M400

طراحی لوستر آویز کد M400 به صورت مینیمال یا ساده است.

جنس بدنه لوستر آویز کد M400 آلومینیومی است که ظاهر سیلور یا نقره ای به فضا می بخشد.

از رنگ کروم برای بدنه این لوستر استفاده شده است.

لوستر دارای حباب نبوده و این موضوع به سادگی بی نظیر آن افزوده است. برخی از افراد علاقه ای به لوسترهای حباب دار ندارند و لوستر آویز کد M400 بهترین انتخاب برایشان محسوب می شود.

نوع لامپی که برای این لوستر استفاده می شود از نوع سرپیچ معمولی E27 است یعنی نیاز به هزینه بالا برای لامپ ندارید. در مورد میزان مصرف و لوکس نوری این لوستر پرسیده شده است که بر اساس نوع لامپی که انتخاب می کنید متفاوت است. شما با انتخاب لامپ های کم مصرف می توانید این موضوع را به دقت بررسی کنید.

نکته جالب در مورد این لوستر وزن سبک آن است. وزن این محصول کمتر یک کیلوگرم است بنابراین اجرای آن در هر فضایی بدون مشکل خواهد بود.

ارتفاع این لوستر 90 سانتی متر است که برای اتاق خواب ها طراحی بی نظیری را فراهم می سازد. لوستر آویز کد M400 در لیست محصولات شعله ای قرار گرفته است و یک شعله دارد.

این محصول قابلیت تغییر شعله و سفارشی سازی ندارد. همینطور امکان ترکیب با محصولات دیگر نیز برای آن وجود ندارد. این محصول قابلیت تبدیل به لاینر ندارد. این نکات سبب شده تا یک طراحی سبک وزن و عالی برای لوستر در نظر گرفته شود و قیمت لوستر آویز کد M400 نیز بسیار مناسب باشد. در واقع تنوع قیمت برای لوسترهای آویز سبب می شود تا بسیاری از خریداران بتوانند قدرت خرید بر اساس سطح نیاز خود داشته باشند. این محصول با طراحی مدرن خود برای همه فضاها مناسب است و در کافه ها نیز استفاده می شود.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

آلومینیوم

رنگ بدنه

کروم

جنس حباب

رنگ حباب

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

0.5 کیلوگرم

ارتفاع محصول

90 سانتی متر

ابعاد محصول

قطر 40

تعداد شعله

1 شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

آشپزخانه, اتاق خواب

سال تولید

2015

طرح محصول

مدرن

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر آویز کد M400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط