لوستر آویز کد 9015

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :آشپزخانه, اتاق خواب
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :دارد
  • طرح محصول :مدرن, نئوکلاسیک

لوستر آویز کد 9015 یکی از باکیفیت ترین و چشم نواز ترین لوستر آویزهای فروشگاه دودو می باشد که در سال 2020 تولید شده است. این محصول مناسب فضاهایی با طراحی مدرن و نئوکلاسیک است. از این آویزهای زیبا می توانید در بخش های مختلف منزل خود مانند آشپزخانه و یا اتاق خواب بزرگسالان و کودکان استفاده نمایید.

بررسی مشخصات لوستر آویز کد 9015

جنس بدنه این لوستر آویز از فلز بوده و جنس حباب های آن از کریستال می باشد.

رنگ حباب های لوستر آویز کد 9015 سفید بوده و ابعاد آن ها 12*7 سانتی متر می باشد. رنگ بدنه نیز به انتخاب شما می تواند طلایی و یا نقره ای کار شود.

برای روشنایی بیشتر، در بخش کفی این آویز ها از لامپ های SMD استفاده شده است. میزان برق مصرفی این آویز در حدود 36 وات می باشد.

این آویز زیبا دارای 4 شعله می باشد. هر یک از شعله های این آویز دارای ابعاد 10*12*10 و وزن 300 گرم می باشند.

ارتفاع کلی این محصول حدود 90 سانتی متر است. اما متناسب با انتخاب شما، می توان به واسطه ترمزهای تعبیه شده بر روی کفی، ارتفاع این لوستر آویز را تا 120 سانتی متر نیز تنظیم نمود. به همین دلیل می تواند به راحتی در فضای آشپزخانه و یا اتاق خواب شما نصب شده و زیبایی خیره کننده ای به فضای شما بدهد.

با توجه به طراحی خاص این لوستر آویز، امکان سفارشی سازی این محصول وجود ندارد. به عبارت دیگر، امکان تغییر ابعاد محصول و تعداد شعله های آن متناسب با فضاهای مختلف وجود ندارد. همچنین به دلیل برخی ویژگی های خاص این محصول، امکان ترکیب این مدل با سایر محصولات نیز وجود ندارد.

این مدل لوستر آویز می تواند به مدل لاینر نیز تبدیل گردد. بنابراین شما می توانید متناسب با شرایط فضای خود مدل لاینر این محصول را سفارش دهید. لازم به ذکر است که مدل های لاینر می توانند به صورت تک لاین، دو لاین و سه لاین اجرا شوند.

مانند سایر محصولات فروشگاه دودو، این لوستر آویز نیز دارای ضمانت می باشد. سیستم روشنایی این محصول که شامل لامپ و ترانس می باشد، دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط است. همچنین بدنه این لوستر آویز نیز از نظر کیفیت کریستال، ثبات رنگ و آبکاری دارای ده سال ضمانت می باشد. به همین دلیل شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر این لوستر آویز بی نظیر را سفارش داده و به فضای آشپزخانه و اتاق خواب خود زیبایی دوباره ای ببخشید.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

فلز

رنگ بدنه

طلایی, نقره ای

جنس حباب

کریستال

رنگ حباب

سفید

نوع لامپ

SMD

میزان مصرف

36 وات

لوکس نوری

وزن

هرشعله 300 گرم

ارتفاع محصول

90 سانتی متر

ابعاد محصول

10*12*10 هر شعله

تعداد شعله

4 شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

دارد

استفاده در فضا

آشپزخانه, اتاق خواب

سال تولید

2020

طرح محصول

مدرن, نئوکلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوستر آویز کد 9015”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط