آباژور کد T34

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :سالن پذیرایی
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :کلاسیک

آباژور جزو وسایل کاربردی و تزیینی به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید بخش های مختلف منزل تان نورپردازی فرعی نیز داشته باشد بهتر است از خرید این اکسسوری جذاب و خاص غافل نشوید.

آباژور ها در انواع مدل های مختلف رومیزی، ایستاده و دیوارکوب تولید می شوند. در میان این مدل های متنوع مدل های آباژور رومیزی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. آباژور کد T34 توسط گروه تولیدی دودو طراحی و تولید شده است. این مدل اکسسوری دارای طراحی خاص و بی نظیری است و شما می توانید با خرید این محصول زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و سالن پذیرایی تان را چند برابر کنید.

بررسی مشخصات آباژور کد T34

آباژور کد T34 به صورت رومیزی طراحی شده است. جنس بدنه این محصول از نوع کریستال است و رنگ بدنه نیز شامپاینی می باشد. ترکیب کریستال با رنگ شامپاینی باعث شده است که طراحی این محصول فوق العاده به نظر برسد.

جنس حباب نیز شید پارچه ای است و رنگ حباب نیز کرم می باشد. شید آباژور دارای طراحی منحصر به فردی است به همین دلیل نوری که از این آباژور در محیط اطراف ساطع می شود آرامش بخش به نظر می رسد. شید آباژور همچنین دارای قابلیت سفارشی سازی و تعویض می باشد. در صورت تمایل به تعویض شید می توانید قبل از ثبت سفارش خرید خود با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتفاع این محصول 70 و ابعاد محصول نیز 40*70 در نظر گرفته شده است. با توجه به ارتفاع و ابعاد آباژور می توان گفت این محصول فروشگاه دودو جزو آباژورهای استاندارد به شمار می رود.

فرم بدنه آباژور به گونه ای طراحی شده است که ایستایی خاصی را به ظاهر محصول می بخشد. فرم خاص بدنه باعث شده است که نور ساطع شده از آباژور به راحتی در فضای پذیرایی پخش شود. بدنه این محصول از نظر ثبات رنگ، کیفیت کریستال و آبکاری دارای ضمانت نامه 10 ساله است.

این مدل آباژور سبک است و حمل آن نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. برای این سیستم نورپردازی این محصول می توانید از لامپ هایی که دارای سرپیچ معمولی (E27) هستند استفاده نمایید. میزان برق مصرفی این محصول بستگی به نوع لامپ دارد.

آباژور کد T38 جزو مدل های کلاسیک به شمار می رود و این مدل آباژور برای سالن پذیرایی قابل استفاده می باشد. با خرید این محصول بدون شک زیبایی را برای محیط سالن پذیرایی تان به ارمغان خواهید برد. در صورتی که دکوراسیون داخلی منزل تان به صورت کلاسیک و سلطنتی طراحی شده است خرید این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

بعد از خرید این محصول از سوی فروشگاه دودو به شما عزیزان خدمات پس از فروش نیز ارائه داده می شود. در فروشگاه اینترنتی دودو همچنین همکاران ما همواره سعی بر این دارند تا تمامی قطعات یدک آباژور و سایر محصولات را برای مشتریان عزیز تامین نمایند.

در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی دودو همراه با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید. برای خرید این مدل آباژور کلاسیک و شیک می توانید همین حالا دست به کار شوید و این محصول را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید.

گارانتی محصول شامل موارد زیر نمی شود :

  1. ضربه خوردگی و شکستگی محصول
  2. محصول توسط خود مشتری تعمیر یا باز شود.
  3. دستکاری در سیستم برق
  4. اتمام مدت زمان گارانتی

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

کریستال

رنگ بدنه

شامپاین

جنس حباب

شید پارچه ای

رنگ حباب

کرم

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

5 کیلوگرم

ارتفاع محصول

70 سانتی متر

ابعاد محصول

70*40

تعداد شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

سالن پذیرایی

سال تولید

2020

طرح محصول

کلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آباژور کد T34”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط