آباژور کد 90100

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :سالن پذیرایی
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :کلاسیک

آباژور از انواع وسایل برقی است که دارای روشنایی غیر متمرکزی می باشد. اگر شما تمایل دارید فضای داخلی منزل تان در هنگام شب و تاریکی نورپردازی ایده آل و رویایی داشته باشد بهتر است از خرید این اکسسوری غافل نشوید. فروشگاه دودو با قرار دادن آباژور کد 90100 در لیست فروش توانسته است لیست فروش خود را تکمیل کند. این محصول دارای جذابیت و زیبایی خیره کننده ای می باشد و شما می توانید در سالن پذیرایی از آن استفاده کنید.

انواع آباژور رومیزی به دلیل داشتن وزن سبک، قابلیت جابجایی، طراحی خاص و … توجه بیشتر افراد را به سمت خود جلب کرده اند. به همین دلیل امروزه این اکسسوری در انواع مدل های مختلف آباژور کلاسیک، مدرن و ساده تولید می شوند. آباژور کد 90100 یکی دیگر از محصولات فروشگاه دودو می باشد که به صورت کلاسیک طراحی شده است. شما می توانید این محصول را به راحتی و به صورت آنلاین خرید نمایید خبر خوب برای شما عزیزان این است که با خرید این محصول از سوی فروشگاه خدمات پس از فروش قابل توجهی را دریافت خواهید کرد.

بررسی مشخصات آباژور کد 90100

پایه این مدل آباژور رومیزی به صورت خاص و جذاب طراحی شده است و قسمت میانی پایه نیز از جنس کریستالی می باشد. ترکیب جنس کریستال و رنگ شامپاینی در طراحی پایه باعث شده است که این محصول ظاهری خاص تر داشته باشد.

قسمت چراغی این محصول به کمک شید پارچه ای ساده و کرم رنگ پوشش داده شده است. شید آباژور به کمک طرحی زیبا حالت و فرم داده شده است و همه سعی خود را کرده ایم تا این محصول بدون هیچ کم و کاستی و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شود.

برای تامین روشنایی آباژور کد 90100 از لامپ با سرپیچ معمولی (E27) استفاده می شود و میزان مصرف این وسیله برقی بستگی به نوع لامپ آن دارد.

ارتفاع و ابعاد آباژور کد 90100 به صورت استاندارد طراحی شده است. ارتفاع این محصول برابر با 70 سانتی متر می باشد. ابعاد آباژور نیز به صورت 70*40 طراحی شده است. وزن آباژور برابر با 5 کیلوگرم می باشد و شما می توانید به راحتی این محصول را در محیط منزل تان جابجا کنید.

از این محصول شیک و خاص می توانید در سالن پذیرایی استفاده کنید. طرح کلاسیک آباژور نیز باعث می شود تا فضای پذیرایی شما لاکچری تر به نظر برسد. این مدل آباژور کلاسیک را می توانید روی میز کنسول، میز عسلی و … قرار دهید و جذابیت خیره کننده ای را به دکوراسیون سالن پذیرایی بیفزایید.

آباژور کد 90100 دارای ضمانت نامه ای معتبر است. بدنه محصول از نظر ثبات رنگ و کیفیت کریستال دارای ده سال ضمانت می باشد. فروشگاه دودو برای سیستم روشنایی این محصول و سایر محصولات خود ضمانت نامه کتبی و معتبر سه ساله را در اختیار مشتریان قرار می دهد. فروشگاه دودو همواره سعی بر این دارد که قطعات یدک محصولاتش را برای راحتی مشتریان فراهم کند.

اگر شما فضای کافی برای قرار دادن آباژوری ایستاده و بزرگ را در سالن پذیرایی تان ندارید می توانید همین حالا سفارش خرید خود را با قیمت باور نکردنی ثبت کنید.

در صورتی که تمایل دارید شید پارچه ای آباژور کد 90100 تعویض شود و مطابق با سلیقه خودتان باشد می توانید قبل از ثبت خرید تان با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. فروشگاه دودو همچنین قابلیت سفارشی سازی شید را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

کریستال

رنگ بدنه

شامپاین

جنس حباب

شید پارچه ای

رنگ حباب

کرم

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

5 کیلوگرم

ارتفاع محصول

70 سانتی متر

ابعاد محصول

70*40

تعداد شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

سالن پذیرایی

سال تولید

2020

طرح محصول

کلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آباژور کد 90100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط