آباژور کد 14580

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :سالن پذیرایی
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :کلاسیک

یک خانه به تنهایی زیبا نبوده و باید برای زیباتر شدن آن از لوازم دکوراتیو کمک گرفت. آباژور یکی از آیتم های بسیار جذابی است که خانه ای زیبا را به شما هدیه خواهد داد. بخصوص اگر این محصول، آباژور کد 14580 دودو باشد که چه بهتر. شما می توانید از آباژور دودو در سالن پذیرایی بهره برده و سالنی مزین به یک آباژور دل انگیز را ایجاد نمایید. فضایی که هر کسی در آن قدم می گذارد؛ متوجه حضور این آباژور شده و در دل، زیبایی اش را تحسین خواهد کرد. آباژور فوق، بدنه ای از جنس کریستال داشته و از این رو، جلوه و درخشش خاصی دارد.

بررسی مشخصات آباژور کد 14580

رنگ شامپاینی بدنه این آباژور، بیش از همه جلب توجه کرده و ظاهر آن را تکمیل نموده است. حباب های کرم رنگ هم بی تاثیر در زیبایی آن نبوده و تلالو نوری زیادی دارند. به طوری که تا شعاع زیادی روشن شده و این روشنایی، فضای پرنور و بی نظیری را خلق خواهد کرد.

همچنین آباژور مذکور دارای حباب شید پارچه ای بوده و بهترین کیفیت، دوام و بیشترین ایمنی را از آن خواهید دید.

محصول فوق؛ یک آباژور با وزن متوسط به حساب آمده و با وزن 5 کیلویی خود، خیلی سنگین و یا خیلی سبک به نظر نمی رسد. بنابراین بدون تلاش زیاد می توانید آن را جابجا کرده و برای تغییر دکوراسیون، از نقطه ای به نقطه دیگر، منتقلش کنید.

اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است و مبلمان کلاسیک را در سالن چیده اید، می توانید به سراغ آباژور مورد نظر رفته و آن را هم در کنار مبلمان قرار دهید. این آباژور کلاسیک با دکوراسیون کلاسیک خانه تان، همخوانی داشته و یک فضای شیک را شکل خواهد داد.

ارتفاع آباژور هم 40 سانت بوده و با یک آباژور نه چندان بلند روبرو خواهید بود. این محصول، با همه این ویژگی ها؛ این قدرت را دارد که فضای منزل را دگرگون کرده و زیبایی اش را دوچندان سازد!

اگر در کنار کیفیت و زیبایی، به ضمانت و اعتبار محصول هم اهمیت می دهید؛ آباژور 14580 دودو را انتخاب کنید. این محصول از دو نوع گارانتی برخوردار بوده و حس اطمینان را در وجودتان جاری می سازد. به طور کلی محصولات روشنایی دودو از لحاظ سیستم روشنایی (لامپ و ترانس) شامل 3 سال گارانتی شده و از نظر آبکاری، کیفیت کریستال و ثبات رنگ هم شامل 10 سال گارانتی هستند. در ضمن با خرید آباژور از فروشگاه ما دودو، خدمات متنوعی را دریافت خواهید کرد. مانند: خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدک.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

کریستال

رنگ بدنه

شامپاین

جنس حباب

شید پارچه ای

رنگ حباب

کرم

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

5 کیلوگرم

ارتفاع محصول

70 سانتی متر

ابعاد محصول

70*40

تعداد شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

سالن پذیرایی

سال تولید

2020

طرح محصول

کلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آباژور کد 14580”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط