آباژور کد 5507

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :میز مطالعه و سالن
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :کلاسیک, مدرن کلاسیک

امروزه برای تکمیل دکوراسیون منزل از لوازم مختلف مدد می جویند. یکی از این لوازم که هم مزین بخش خانه های ایرانی بوده و هم با نور زیبای خود، یک فضای نسبتا نورانی و جذاب را رقم می زند، آباژور است. آباژور کد 5507 دودو یکی از محصولات ایده آلی است که می تواند شما را به نتایج دلخواهتان برساند.  شما می توانید از این آباژور خاص در سالن و برای امور دکوراتیو استفاده کرده و یا آن را در اتاق مطالعه قرار دهید که به واسطه نور آن؛ مطالعه بهتری داشته باشید.

بررسی مشخصات آباژور کد 5507

این محصول شیک و متمایز، بدنه ای از جنس برنز داشته و رنگ به کار رفته در آن، رنگ آنتیک است که تحت هیچ شرایطی تغییر پیدا نمی کند. پس نگران تغییرات ظاهری این آباژور نباشید.

محصول فوق که از طرح کلاسیک و مدرن کلاسیک برخوردار می باشد، کاملا با نمای خانه های امروزی، مطابقت دارد. لذا می توانید آن را در هر دکوراسیونی استفاده کرده و از تاثیرات بصری فوق العاده آن لذت ببرید.

خوب است تا از جنس حباب این آباژور هم مطلع گردید که آن جنس شید پارچه ای است. این جنس بر خلاف جنس شیشه ای، دچار شکستگی نشده و خطری هر چند کوچک را برایتان ایجاد نخواهد کرد.

رنگ این حباب هم کرم بوده و باعث شده تا این آباژور با هر یک از لوازم منزل به راحتی ست شود. یعنی حتی اگر پرده ها و مبلمان شما رنگی باشند، باز هم با آباژور فوق ست شده و نتیجه فوق العاده ای را خلق خواهند کرد.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این آباژور که نوعی امتیاز برای آن محسوب می شود؛ قابلیت تنظیم ارتفاع است. یعنی این امکان را دارید که این آباژور 80 سانتی را تا 40 سانت هم تنظیم کرده و آن را بسته به سلیقه و نیاز خود، کوتاه یا بلند نمایید.

آباژور کد 5507 دودو که از سری مدل های تک شعله به شمار می آید؛ نه تنها نیاز شما را از بابت کیفیت و زیبایی برطرف می سازد؛ بلکه با برخورداری از ضمانتنامه معتبر، خیالتان را از جهات دیگر نیز آسوده خواهد کرد. پس اگر به هر دلیلی در طول دوره ضمانت، آباژور به مشکلی دچار شد و این مشکل، خارج از تقصیر شما بود؛ می توانید این مسئله را به شرکت اطلاع دهید. آنها پس از بررسی های لازم، مشکل را بررسی کرده و در صورت نیاز، اقدام به تعمیر یا تعویض آن با یک آباژور جدید خواهند کرد. بابت تعمیر یا تعویض محصول هم هیچ وجهی از شما اخذ نشده و تمامی این امور به صورت رایگان انجام می شوند.

لازم به ذکر است محصولات دودو از نظر سیستم روشنایی (لامپ و ترانس) دارای 3 سال ضمانت بوده و بدنه آنها هم از لحاظ ثبات رنگ، آبکاری و کیفیت کریستال دارای 10 سال ضمانت می باشند.

با خرید این محصول از مجموعه دودو، خدمات گسترده پس از فروش را دریافت کرده و امکان تامین قطعات یدک هم در اختیار شما قرار دارد. لذا می توانید از این فرصت، نهایت بهره را ببرید.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

برنز

رنگ بدنه

آنتیک

جنس حباب

شید پارچه ای

رنگ حباب

کرم

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

3کیلوگرم

ارتفاع محصول

80سانتی متر (قابل تنظیم تا 40 سانتی متر)

ابعاد محصول

90*90

تعداد شعله

1 شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

میز مطالعه و سالن

سال تولید

2020

طرح محصول

کلاسیک, مدرن کلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آباژور کد 5507”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط