آباژور کد 4042

ویژگی های محصول :

  • استفاده در فضا :سالن پذیرایی
  • ضمانت :دارد
  • امکان سفارشی سازی :ندارد
  • امکان ترکیب با محصول دیگر :ندارد
  • قابلیت تبدیل به لاینر :ندارد
  • طرح محصول :کلاسیک

یکی از لوازم روشنایی بخش و دکوراتیو که در منازل امروزی جا خوش کرده و خانه ای توام با حس آرامش و زیبایی را برای همه به ارمغان آورده، آباژور است. آباژور، یک تفاوت عمده با سایر ابزارهای روشنایی بخش دارد و آن هم این است که مجهز به نور مخفی می باشد. شید آباژور، این نور را در اطراف محیط پخش کرده و ضمن تامین روشنایی مطلوب، فضای روح انگیزی را به وجود می آورد. فضایی که با دیدن آن، حس خوبی پیدا خواهید کرد. اما یکی از جدیدترین انواع این محصول که نظر مثبت خیلی از مخاطبان را به خود جلب کرده، آباژور کد 4042 دودو است. محصول فوق روشنایی ملایمی را در فضا انتشار داده و از آزار و اذیت چشمان جلوگیری می کند. همچنین محصول مورد نظر، ضمن نوردهی، از مصرف بیش از حد انرژی، جلوگیری نموده و مانع از افزایش هزینه برق خواهد شد.

بررسی مشخصات آباژور کد 4042

این محصول از بدنه کریستالی برخوردار بوده و به واسطه آن، زیبایی و درخشش را تماما به رخ می کشد. بدنه شامپاینی آباژور در کنار کریستال های به کار رفته در آن، به وضوح دیده شده و بر جلوه و جمال آباژور افزوده اند.

وزن این محصول، چیزی در حدود پنج کیلوگرم بوده و نیاز به وارد کردن نیروی بسیار جهت بلند کردن یا جابجا نمودن آن نخواهید داشت.

ارتفاع 70 سانتیمتری هم از آن یک آباژور متوسط را شکل داده است.

اگر از طرفداران سبک کلاسیک بوده و علاقمند به خرید محصولاتی با این سبک هستید؛ آباژور 4042 دودو، گزینه ای مناسب برای شماست. این محصول دارای مدل کلاسیک بوده و گزینه ای درخور برای فضاهای کلاسیک است.

برای اتصال لامپ به این آباژور هم می توانید از لامپ های معمولی کمک بگیرید؛ چون سرپیچ آن E27 یا همان معمولی است.

اگر دوست دارید در سالهای نخست، از پرداخت هزینه های مازاد در امان مانده و هزینه ای را بابت تعمیر یا تعویض آباژور پرداخت نکنید؛ این محصول را انتخاب نمایید. آباژور فوق دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط در خصوص سیستم روشنایی بوده و 10 سال گارانتی بابت کیفیت کریستال، آبکاری و ثبات رنگ را هم به خود اختصاص داده است. پس با خیال آسوده این محصول را خریداری کرده و با آن، یک خانه دوست داشتنی و زیبا را شکل دهید.

طریقه خرید این محصول نیز بسیار راحت است. فروشگاه ما دودومارکت، امکان خرید سریع آباژور را به شما عزیزان داده و با خرید آن شامل خدمات پس از فروش و امکان تامین قطعات یدک خواهید شد.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

کریستال

رنگ بدنه

شامپاین

جنس حباب

شیدپارچه ای

رنگ حباب

کرم

نوع لامپ

سرپیچ معمولی(E27)

میزان مصرف

بستگی به نوع لامپ

لوکس نوری

بستگی به نوع لامپ

وزن

5 کیلوگرم

ارتفاع محصول

70 سانتی متر

ابعاد محصول

70*40

تعداد شعله

امکان سفارشی سازی

ندارد

امکان ترکیب با محصول دیگر

ندارد

قابلیت تبدیل به لاینر

ندارد

استفاده در فضا

سالن پذیرایی

طرح محصول

کلاسیک

ضمانت

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آباژور کد 4042”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط